SJEDIŠTE GRADSKE UPRAVE:
Glavna 35, 40323 Prelog; Tel: +385 (40) 645 301

Održana 18. sjednica Gradskog vijeća Grada Preloga

Fotografije uz članak 14
28.06.2016

Gradsko vijeće Grada Preloga održalo je 28. lipnja 2016. godine 18. sjednicu. Većinom glasova prihvaćene su sve predložene odluke. Za dnevni red je bilo predloženo trinaest točaka, odnosno prijedloga odluka. Na sjednici je usvojeno donošenje I. Izmjene i dopune Proračuna Grada Preloga za 2016. godinu, usvojena je Odluka o izmjenama i dopunama Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2016. godinu, Odluka o izmjenama i dopunama Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2016. godinu, Odluka o izmjenama Programa javnih potreba u sportu Grada Preloga za 2016. godinu u nadležnosti gradonačelnika, Odluka o izmjenama Socijalnog plana Grada Preloga za 2016. godinu, Odluka o imenovanju ravnateljice Doma kulture Grada Preloga, Odluka o izradi II. izmjena i dopuna Detaljnog plana uređenja područja lječilišno-turističkog kompleksa Draškovec, Zaključak o prodaji zemljišta na području Gospodarske zone u Prelogu – Sjever, Zaključak o prodaji zemljišta na području izdvojenog građevinskog područja izvan naselja Prelog (Gorice), Zaključak o prodaji građevinskog zemljišta u Otoku, Odluka o raspoređivanju sredstava za financiranje političkih aktivnosti u 2016. godini, Zaključak o utvrđivanju prijedloga kandidata za člana Nadzornog odbora Međimurje plin d.o.o. Čakovec, Izvješće o poslovanju „Gospodarske zone Prelog“ d.o.o. Prelog u 2015. godini, Izvješće o poslovanju GKP „Pre-kom“ d.o.o. Prelog u 2015. godini te Izvješće o poslovanju „Marine“ d.o.o. Prelog u 2015. godini. Sjednica je započela aktualnim satom na kojem su vijećnici postavljali pitanja gradonačelniku Ljubomiru Kolareku. 

Korisni linkovi

Žiro-račun i OIB

IBAN: HR3923900011835500002
Hrvatska poštanska banka d.d. Zagreb

OIB: 55624885874

Kontakt

SJEDIŠTE GRADSKE UPRAVE
Glavna 35,
40323 Prelog karta

CENTRALA:
Tel: +385 (40) 645 301
Faks: +385 (40) 638 691
Email: ured-grada@prelog.hr