28. svibnja
Tvrtka Hespo Prelog organizirala je kućni sajam na kojem je predstavila svoje proizvode.
Jedan od specifičnih marketinških aktivnosti Hespa je i kućni sajam koji svake godine organiziraju za sve svoje dugogodišnje, vjerne poslovne partnere kako bi ih upoznali s novim projektima i proizvodima koje pripremaju za plasman na tržište. Ovogodišnji je kućni sajam održan od 24. do 28. svibnja u Prelogu.
Kompletna su događanja Tjedna otvorenih vrata bila organizirana u bivšoj upravnoj zgradi. Prikazane su novosti u svim proizvodnim segmentima koje Hespo pokriva tj. u madracima, podnicama, jastucima, tapeciranim krevetima i namještaju. Pozivu na ovaj sajam odazvali su se predstavnici svih renomiranih salona namještaja u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Mađarskoj i Austriji te mnogi hotelijeri.
Hespo svojim proizvodima, a posebno madracima, zauzima 60 posto udjela na hrvatskom tržištu, pa su regionalni lider u tom dijelu poslovanja. Kućni sajam obišao je i gradonačelnik Dragutin Glavina.